Během vánočních svátků bude upravena otevírací doba provozovny: ve dnech 21. 12. až 29. 12. - zavřeno, 30. 12. - otevřeno od 9:00 do 16:00, 31. 12. - 1. 1. zavřeno. 
V případě expresních zakázek prosím volejte 775 220 440. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásné a pohodové svátky!

×

Záchrana dat

Již více jak 25 let se specializujeme výhradně na záchranu dat ze všech typů paměťových medií a operačních systémů.

Jak probíhá záchrana dat?

1   Zdarma vyzvedneme

Zajistíme pro vás bezplatné vyzvednutí vašeho poškozeného média prostřednictvím přepravce DPD z celé České republiky. Poškozený disk či jiné médium můžete také doručit osobně na naši centrálu, nebo jej zaslat jakýmkoliv jiným přepravcem na naši adresu.

2   Provedeme diagnostiku

Bezplatná diagnostika umožní určit rozsah poškození, předpokládanou dobu záchrany a garantovanou cenu - nikdy nebude vyšší. Záchranu dat provedeme až po vašem souhlasu. Pokud nesouhlasíte, médium vrátíme nebo bezplatně zlikvidujeme.

3   Zachráníme vaše data

Záchranu dat zahájíme po vašem souhlasu s cenou a režimem, přičemž proces záchrany zahrnuje výstupní kontrolu a stanovení úspěšnosti obnovy. Pokud je to technicky možné, vytváříme seznam zachráněných souborů ve formátu HTML.

4   Data si zkontrolujete

Po dokončení procesu záchrany vám zašleme e-mail s informací o úspěšnosti, objemu zachráněných dat a seznamem souborů ve formátu HTML. Data si u nás můžete zkontrolovat i osobně před jejich převzetím a zaplacením.

5   Zvolíte si médium

Po odsouhlasení výsledků záchrany se domluvíme, na jaké médium budou data nahrána. Můžete si dodat vlastní prázdné médium, zakoupit nové u nás, nebo můžeme data uložit na náš zabezpečený FTP server.

6   Předání a platba

Po nahrání dat se domluvíme na předání a platbě. Záchranu lze uhradit hotově nebo kartou při osobním převzetí, dobírkou, bankovním převodem předem, nebo fakturou se splatností pro instituce a partnery.

Bezpečnost vašich dat

Základem důvěry našich zákazníků je 100% spolehlivost při nakládání s daty. Celý proces záchrany dat probíhá v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.  V případě, že je vyžadován speciální režim nakládání s daty jsme připraveni Vám poskytnout písemné prohlášení o utajení svěřených dat dle Vašich požadavků. 

Pokud není stanoveno jinak, jsou zachráněná data po souhlasu zákazníka archivována 7 dnů od předání. Poté jsou nenávratně zlikvidována bez pořízení jakékoliv jejich zálohy.

Jak dlouho trvá záchrana dat

Express

Na záchraně dat se pracuje přednostně před ostatními zakázkami, nepřetržitě, i mimo pracovní dobu, včetně svátků a víkendů.

Priority

Na záchraně dat se pracuje přednostně před ostatními zakázkami, nepřetržitě, ale pouze v rámci pracovní doby.

Standard

Záchrana dat se provádí průběžně, v pořadí, jak jsou zakázky odsouhlaseny. Může být přeskočena zakázkami řešenými v expresních režimech. Ve standardním režimu je doba zpracování zakázky cca 3 - 14 pracovních dní.

EcoHelp

Na záchraně dat se pracuje v čase, kdy nejsou naši technici plně vytíženi.

Služba Rychlost záchrany Rozdíl v ceně
Express 12 - 48 hodin + 100%
Priority 24 - 72 hodin + 50%
Standard 3 - 21 dnů standardní cena
EcoHelp 4 - 8 týdnů  - 20%

Jaké jsou příčiny ztráty dat

Ztráta dat je často důsledkem absence vhodné zálohy. Při podrobnějším pohledu lze příčiny ztráty dat rozdělit do dvou hlavních kategorií: hardwarové a softwarové.

HARDWAROVÉ

  • Výrobní vady – Vady v konstrukci disků nebo paměťových médií se mohou projevit až po určité době používání.
  • Problémy s napájením – Náhlé výpadky nebo přepětí mohou způsobit poškození komponent, což vede k nevratné ztrátě dat.
  • Přehřátí – Nedostatečné chlazení může způsobit přehřátí hardwaru, zejména u pevných disků a SSD, což vede k jejich poruše.
  • Vniknutí kapaliny – Kontakt s vodou nebo jinou kapalinou může poškodit zařízení a způsobit ztrátu dat.
  • Mechanické poškození – Pád, náraz nebo jiné fyzické přetížení mohou vážně poškodit datová média.
  • Přírodní katastrofy – Požáry, povodně nebo jiné přírodní katastrofy mohou nenávratně zničit fyzická datová zařízení.

SOFTWAROVÉ

  • Selhání operačního systému – Chyby v operačním systému mohou poškodit soubory nebo zcela ztratit přístup k datům.
  • Chyby v aplikacích – Nesprávně fungující aplikace mohou vést k poškození nebo přepisu důležitých souborů.
  • Selhání lidského faktoru – Náhodné smazání nebo přepsání souborů patří k častým softwarovým příčinám ztráty dat.
  • Malware a viry – Škodlivý software může smazat, poškodit nebo zašifrovat data, čímž se stávají nedostupnými.
  • Chybné aktualizace – Nesprávně provedené aktualizace softwaru nebo firmwaru mohou vést k poškození systému a ztrátě dat.
  • Porucha souborového systému – Chyby v souborovém systému mohou způsobit, že soubory nebo celá úložiště jsou nedostupná.

Potřebujete okamžitou pomoc?

Kontaktujte nás na níže uvedeném telefonu či e-mailu, proveďte rovnou objednávku záchrany dat, nebo nás navštivte osobně v centrále naší firmy.

Objednat diagnostiku

Kontaktujte nás

Zanechte nám zprávu, brzy se Vám ozveme.
Případně volejte na +420 775 220 440.